کد خبر: ۸۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹ 02 February 2020

آیین بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و جشن نخستین روز از دهه پر فروغ فجر با رژه موتوری و خودرویی و همراهی اقشار مختلف مردم انقلابی در یاسوج و سایر نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این مراسم با نواختن زنگ انقلاب برای اولین بار از سطح مدارس به گلزار شهدا منتقل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که مسیر تجلیل و قدرشناسی از شهدا و مکتب سرخ عاشورای حسینی که امام خمینی (ره) بر پایه آن بنیان انقلاب اسلامی را بنا نهاد و تاکنون نیز مصونیت بخش و تداوم دهنده این نهال ارزشمند انقلاب در کوران حوادث، سختی ها و چالش های فراروی این نظام بوده همچنان غیر قابل تغییر و خدشه ناپذیر خواهد بود. حسین کلانتری امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج بمناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در طول بیش از ۴۰ سال گذشته با فراز و فرودها و سختی ها ناملایمات فراوانی دست و پنجه نرم کرده اما هیچگاه و به برکت خون شهدا همچنان با اقتدار، صلابت و عزت مسیر نورانی و درخشان خود را طی کرده است.
وی پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی را رمز پیروزی انقلاب و تداوم بخش درخت تنومند و پرثمر نظام الهی در ۴۰ سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: مردم قدرشناس، پرشور ولایتمدار ایران اسلامی در هر جایی و هر برهه ای سخت که انقلاب و نظام احساس نیاز کرده در هر شرایطی فداکارانه و مشتاقانه به صحنه آمده اند و و با ایستادگی و صلابت دشمن را ناامید کرده اند.
مسئولان و مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در نخستین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) با حضور در گلزار شهدای یاسوج با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد امروز شنبه با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای راه حق و حقیقت در استان را گرامی داشتند.
زنگ انقلاب
امروز به صورت نمادین و در ابتکاری جلب زنگ انقلاب و همچنین آیین های گرامیداشت ورودی امام و اغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولان و مدیران اجرایی در گلزار شهدای یاسوج اجرا شد.
رژه خودرویی ورود تاریخی امام

امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی نهادها با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) در یاسوج مسیر پنج کیلومتری فرودگاه به سمت گلزار شهدا را رژه رفتند.
حضور و شرکت ۴۱ دوچرخه سوار به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حمل تمثال مبارک معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) شکوه و جلوه‌ای خاص به این آیین بخشیده بود.
شرکت کنندگان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به میهن گرامی داشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا به همراه مسئولان و مقامات اجرایی استان نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار