کد خبر: ۸۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 31 January 2020

زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی مراسم عقد خود را در کنار مزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار کرده و زندگی خود را در سایه لطف و نگاه شهدا آغاز کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، به گفته کارشناسان مشکلات اقتصادی و هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج یکی از علل کاهش این سنت حسنه در سال‌های اخیر بوده که این هزینه‌های سرسام‌آور گاهی از چشم‌ و هم‌چشمی در بین جوانان و خانواده‌ها ناشی می‌شود.
در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که در سال‌های اخیر در حال گذر از سنت به مدرنیته بوده سبک زندگی تا حدودی تغییر کرده و ازدواج‌های ساده و صمیمی گذشته، جای خود را به مراسمات پرزرق و برق و تشریفاتی داده است که شاید این موضوع یکی از علل کاهش هفت درصدی ازدواج در این استان باشد.
اما در این میان جوانانی هستند که ترجیح می‌دهند به‌جای مراسم پر زرق و برق در تالارها و صرف هزینه‌های گزاف، مراسم عقد خود را در کنار شهدا و با رنگ و بوی معنوی برگزار کنند.
امروز نیز یک زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج مراسم عقد خود را در کنار مزار مطهر شهدا برگزار کرده تا هم در آغاز زندگی با شهدا میثاق ببندند که زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و هم در ترویج سبک ازدواج آسان نقشی را ایفا کرده باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مبارکشون باشه انشاالله،،زیر سایه مرتضی علی خوشبخت بشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار