کد خبر: ۷۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 18 August 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: آزادگان یکی از بزرگترین اسناد زنده برای نشان دادن افتخار، شجاعت و ایثار ملت ایران واز گنجینه‌های دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، مهدی مهرور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و گرامیداشت آزادگان که امروز(27مرداد)، با حضور اعضای شورای شهر ، امام جمعه، شهردار و آزادگان مشکین شهر کرج برگزار شد، اظهارکرد: این قشر گرانقدر با رشادت‌ها و مجاهدات خود و با مقاومت و صبری که در زندان‌های رژیم بعث عراق از خود نشان دادند، برای این کشور افتخار آفریدند.

وی افزود: آزادگان دوران دفاع مقدس از افتخارات این نظام هستند و تمام مردم کشور استقلال و امنیت کشور خود را مدیون و مرهون این دلاورمردان می‌دانیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است که در تقویم به ثبت رسیده و به این مناسبت در شهرستان فردیس نیز برنامه‌هایی را برای تجلیل از آزادگان پیش‌بینی کرده‌ایم.

مهرور تاکید کرد: امروز وظیفه همه مسئولین نظام است که درخدمت خانواده های شهدا ، جانبازان وآزادگان باشند وهرنوع خدمت به این خانواده ها اجر معنوی واخروی برای ما مسئولین درپی خواهدداشت.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، نقش خبرنگاران را در ارتقا سطح آگاهی عمومی را بسیار مهم دانست و گفت: هفدهم مرداد یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشیرا بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: خبرنگاران با نقدی صادق و منصفانه بر عملکرد مسئولان می‌توانند معیار مناسبی برای سنجش عملکرد آنان باشند.

این مقام مسئول در پایان حضور خبرنگاران را در جامعه بسیار مفید و مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید کارهای انجام شده از سوی مسئولان توسط خبرنگاران بدون جانبداری خاص و به دور از تاثیر پذیری گروه های سیاسی منعکس شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از آزادگان و خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار