رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی:
رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی گفت: قرار است که تا پایان سال ۳ کارگاه ویژه مربیان بانوی استان در بخش ساندا برگزار شود.
کد خبر: ۷۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 17 August 2015
محمد زحمتکش در نشست خبری هیئت ووشو خراسان رضوی که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: ابتدا باید در رابطه با ووشو بانوان در خراسان رضوی صحبت کنم که در همین ابتدا باید در رابطه با بانوان ووشو کار استان بگویم دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند.

رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی افزود: به دنبال این هستیم که بتوانیم ورزش ووشو بانوان خراسان رضوی را حرفه‌ای تر کنیم که به جهت همین منظور قرار است که تا پایان سال 3 کارگاه ویژه مربیان بانوی استان در بخش ساندا برگزار شود.

زحمتکش بیان کرد: در صورتی که به ووشوکاران زن خراسان رضوی توجه شود می‌توانیم همچون گذشته از این افراد در جهت کمک به تیم ملی و حضور در تیم ملی استفاده کنیم.

زحمتکش با بیان اینکه ووشو ایران در دنیا از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است که سهم ووشو کاران خراسان رضوی در این جایگاه بسیار پر رنگ و ارزشمند است، گفت: هم‌اکنون جهت طرح‌های استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج ورزشکاران افراد مستعد را شناسایی کرده‌ایم که قرار است پس از استعدادیابی برنامه‌های استعداد پروری برای افراد در نظر و مسابقاتی را جهت کسب تجربه ورزشکاران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه احسان پیغمبری و هادی غمخوار دو سرمایه بسیار ارزشمند در ووشو استان و ایران در سمت مربیگری تیم ملی هستند گفت: امیدواریم که بتوانیم با فرصت سازی و برنامه‌ریزی صحیح در آینده‌ای نزدیک خراسان رضوی سهم بیشتری از ملی‌پوشان ووشو کار کشور را داشته باشد.

رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی گفت : نگاه هیئت ووشو خراسان رضوی در سطح استانی و مشهد به این رشته ورزشی به صورت همگانی است که امیدواریم بتوانیم این ورزش را در ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای در سطح استان گسترش دهیم.

در ادامه این نشست، محمدهادی رستگار مقدم اظهار داشت: هم اکنون بالغ بر 10 هزار ووشو کار آقا و خانم در سطح خراسان رضوی فعالیت می کنند. در حال حاضر 20 درصد از به اتمام رسیدن خانه ووشو استان باقی مانده که این 20 درصد دارای هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار