کد خبر: ۷۵۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 25 June 2019

به گزارش ایرنا، علی واحد روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری استقبال و میزبانی از شهدای گمنام خلخال افزود: شهدای گمنام پس از تحویل در فرودگاه اردبیل و تشییع پیکرهای مطهر در مرکز استان برای تشییع و خاکسپاری ظهر روز شنبه ۷ تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عازم شهرهای مشگین شهر و خلخال خواهند شد.

وی گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام میهمان استان اردبیل پس از انتقال به شهرستان خلخال در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر و پیکر پاک یک شهید گمنام نیز در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر به خاک سپرده می‌شود.

او اظهار داشت: با توجه به پیش بینی استقبال اهالی شهرها و روستاهای طول مسیر اردبیل تا خلخال از شهدای گمنام این استان، ۲ شهید گمنام پس از حرکت از شهر اردبیل حوالی عصر روز شنبه در میدان بسیج این شهر تحویل مردم شده و پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا در مصلای نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا از محل میدان معلم تا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از همه مردم استان اردبیل برای استقبال شایسته از شهدای گمنام میهمان این استان افزود: در اجرای مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام از ظرفیت خادمان شهدا استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار