به نظر شما کدام راست می گوید کدام دروغ
نماینده مشگین شهر با وجود انتشار فهرست رسمی از سوی ایران خودرو، مدعی شد که او عضو هیات مدیره این شرکت نیست!
کد خبر: ۷۰۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 07 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، گروه صنعتی ايران خودرو اواخر آذرماه جاری، در راستای آنچه که آگاه‌سازی افكارعمومی، شفافیت فعالیت‌های اقتصادی و ارائه اطلاعات به مردم اعلام نمود، فهرست اعضای هيات مديره اين گروه صنعتی را منتشر کرد.

در میان 212 عضو هیئت مدیره شرکت های زیرمجموعه گروه ایران خودرو، نام ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع مجلس در ردیف 171 و به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره که معلوم نیست مربوط به کدامیک از شرکتهای ایران خودرو است ، دیده می‌شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/10/17/451118_896.jpg

با گذشت حدود 20 روز از انتشار این خبر، روز گذشته ولی ملکی نماینده مشگین شهر در واکنشی گفته است که او عضو هیات مدیره شرکتهای ایران خودرو نیست!

او به ایسنا گفت: سال ۹۴ به مدت ۱۰ سال عضو هیات مدیره و همچنین قائم مقام ایران خودرو دیزل بودم. در حال حاضر هم نیروی سازمان گسترش هستم که پس از نمایندگی به مجلس مامور به خدمت شدم.

وی افزود: من تا زمان ورود به مجلس عضو هیات مدیره ایران خودرو بودم. ممکن است تا حدود دو ماه بعد از آن هم نام من به عنوان عضو هیئت مدیره ثبت شده باشد ولی در حال حاضر عضو هیئت مدیره ایران خودرو نیستم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد که فهرست منتشر شده از سوی ایران خودرو اشتباه است.

به گزارش تابناک اردبیل، انتشار رسمی فهرست اعضای هیات مدیره ایران خودرو از یکطرف و تکذیب عضویت آقای ملکی در هیات مدیره های این شرکت آن هم بعد از 20 روز قدری عجیب به نظر می رسد و امیدواریم این ادعا و انکار، به پرونده مجتمع صنعتی گوشت اردبیل ختم نشود که مدتها آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و رئیس هیات مدیره و سهامدار اصلی مجتمع صنعتی گوشت اردبیل، بدهی بالغ بر 20 میلیارد تومانی خود به بانک ملی را انکار می کرد اما سرانجام مدیرامور شعب بانک ملی استان اردبیل مجبور شد رسماً این بدهی را تائید کند!

بیشتر بخوانید

نام یک نماینده اردبیل در لیست هیئت مدیره ایران‌خودرو

شرکت ایران خودرو اخیراً در پی درخواست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس فهرست ۲۱۲ عضو هیئت مدیره شرکت های خود را منتشر کرده است. این فهرست را در اینجا ببینید.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بیخود نیست ایران خودرو خودروهای بی کیفیت تولید میکنه چون پرداخت حقوق به این همه آدم معادل یه خط تولیدش هزینه داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
آقا ایشان ملکی نیستند بلکه دکتر ملکی هستندو حواستان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
چندان دور نیست خائنین به نظام مقدس اسلامی و خون شهدا به سزای اعمال خود خواهند رسید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار