رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد :
رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری و سازمانهای خدمات رسان راهداری ، هلال احمر ، اورژانس،امداد خودرو در زمینه خدمات رسانی به مسافرین سفرهای تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 04 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت : در این جلسه مقرر شد که کلیه سازمانهای امداد رسان با حضور مشترک و پررنگ در محورهای مواصلاتی استان در کنار پلیس در راستای خدمت رسانی به رانندگان عزیز و پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی به صورت محسوس و نامحسوس در جاده ها حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد : گشت های مشترک پلیس راه استان با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ماموریت دارند تا در راستای پیشگیری از تصادفات در زمینه شناسایی نقاط حادثه خیز اقدام و نسبت به آشکارسازی و رفع نقاط پرتصادف اقدام کنند.

وی خاطرتشان کرد: ماموران این پلیس با بهره گیری از امکانات و تجهیزات در اختیار ، رفتارهای ترافیکی کاربران جاده ای را تحت پوشش قرار داده و با رانندگانی که در جاده ها مرتکب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت ، سبقت ، انحراف به چپ و یا ۲ تخلف همزمان شوند و نا امنی ایجاد کنند بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت : رانندگان عزیز با عجله و شتاب بی مورد و خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی زیاد زندگی خود را به کام مرگ هدایت نکنید ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار