حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه، سوم تیرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ششم تیرماه ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 22 June 2018
تابناک اردبیل: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد هستند، به عبارت دیگر ۵۹.۲۳ درصد ثبت‌نام‌کنندگان زن و ۴۰.۷۷ درصد ثبت‌نام‌کنندگان مرد می‌باشند.

حسین توکلی افزود: با توجه به اینکه آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به طور جداگانه برگزار می‌شود و داوطلبان شرکت‌کننده در هر یک از گروه‌های آزمایشی مذکور باید پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط را داشته باشند.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه، سوم تیرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ششم همین ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده این آزمون در صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. نتیجه اولیه آزمون هم به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار