شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از تصویب پروژه BRT (اتوبوس تندور) اردبیل در شورای عالی ترافیک کشور در سال ۹۴ خبر داد و گفت: هم اکنون از اجرای این طرح عقب هستیم.
کد خبر: ۶۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 23 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: لایحه ارسالی شهرداری اردبیل به شورای شهر در خصوص پروژه BRT صرفا جهت اخذ مجوز برای انتشار آگهی به شکل EPSF و به منظور انتخاب سرمایه گذار است.

وی تصریح کرد: پیگیری پروژه ای که در طرح جامع شورای هماهنگی ترافیک کشور در سال ۹۴ مصوب شده است، وظیفه قانونی شهرداری است.

لطف‌اللهیان افزود: پروژه BRT در شورای عالی سرمایه گذاری مطرح و تصویب شده و ما موظف هستیم نظر شورای عالی سرمایه گذاری را به صحن شورای شهر ارایه دهیم.

شهردار اردبیل تاکید کرد: هرچند طرح جامع BRT و مسیرهای اجرایی آن مورد تایید اعضای شورای شهر واقع شده است، اما طبق طرح جامع ترافیک از اجرای فاز الف این طرح که از میدان وحدت آغاز می شود عقب مانده‌ایم، در حالی که اکنون باید در حال اجرای فاز دوم (عمود بر مسیر الف) این طرح می بودیم اما هنوز درخواست مجوز انتشار آگهی را داریم.

لطف اللهیان در ادامه توضیحات خود خاطرنشان کرد: تمام اهتمام شهرداری اردبیل برای انتشار فراخوان آگهی به منظور انتخاب سرمایه گذار است و روند انتشار آگهی باید هرچه سریعتر پیش رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار