مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل:
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی تمامی پروازهای امروز فرودگاه اردبیل لغو شد.
کد خبر: ۵۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 29 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فخرالدین هاشمی،اظهار کرد: با وجود دمای 27 درجه زیر صفر در فرودگاه اردبیل، باندهای این فرودگاه از استانداردهای لازم برای انجام پروازها برخوردار هستند، اما به دلیل اینکه در فرودگاه‌های مبداء شرایط نامناسب جوی امکان انجام پروازها را میسر نکرده است، 4 پرواز فرودگاه استان اردبیل لغو شدند.

وی افزود: در روز گذشته با وجود اینکه دمای فرودگاه اردبیل 16 درجه زیر صفر اعلام شده بود و شاهد بارش برف نیز بودیم، پرواز مقصد عراق از طریق فرودگاه اردبیل به خوبی انجام پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل توضیح داد: به دلیل اینکه بیشتر پروازهای فرودگاه اردبیل به مقصد تهران و مشهد بوده و پروازهای امروز این فرودگاه نیز به این مقاصد انجام می‌شد، 2 پرواز ورودی و 2 پرواز خروجی اردبیل به دلیل شرایط نامناسب جوی موجود در فرودگاه‌های این شهرستان‌ها ابطال شد.

هاشمی ادامه داد:در روز گذشته به تمامی فرودگاه‌های کشور اعلام شد تا چنانچه هواپیمایی قادر به فرود در شهرهای همجوار نیست، فرودگاه اردبیل از آمادگی و شرایط لازم برای فراهم آوردن شرایط فرود برخوردار است.

وی در خصوص عدم دسترسی به سایت اطلاع رسانی فرودگاه‌‌های استان اظهار کرد: به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان برای اطلاع از ابطال یا برقراری پروازها در برخی از ساعات ورود به سایت‌های مورد نظر با کندی انجام شده و یا موقتا از دسترس خارج می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: پروازهای فرودگاه شهرستان‌ پارس‌آباد از روز جمعه 13 بهمن‌ماه برقرار خواهد بود و در حال حاضر با تصمیم‌گیری‌های نهایی پروازهای انجام پذیرفته از طریق این فرودگاه طی روزهای جمعه و دوشنبه هر هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار