کد خبر: ۵۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 30 June 2015
محمد حبیبی‌نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  به حضورخود در نشست شورای ورزش نفت در تهران طی چند روز اخیر جهت رایزنی با رؤسای برخی فدراسیون ورزشی رشته‌های قهرمانی باشگاه نفت و گاز اشاره کرد و اظهارداشت: طی این نشست پیشنهاد برگزاری جلسات شورای ورزش وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب توسط مسئولان نفت گچساران داده شد.
وی افزود: این پیشنهاد به علت اهمیت امر ورزش در مناطق نفت‌خیز جنوب و وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای ورزشکاران در این منطقه توسط مسئولان این شهرستان مطرح شد.
افزایش سهمیه بازیکنان غیرشرکتی در مناطق محروم در دستور کار شورای عالی ورزش وزارت نفت قرار گرفت.
رئیس اداره امور ورزش نفت و گاز گچساران با بیان اینکه از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این نشست افزایش سهمیه بازیکنان غیر شرکتی در مناطق محروم بود، تصریح کرد: خوشبختانه این مبحث مورد قبول مسئولان ورزش نفت واقع شد و جهت طرح در شورای عالی ورزش وزارت نفت در دستور کار قرار گرفت.
حبیبی‌نژاد عنوان کرد: مهم‌ترین دلیل مطرح شده جهت افزایش سهمیه بازیکنان غیرشرکتی یا بومی را نبود فرزندان شرکتی در رده سنی ورزش قهرمانی عنوان کرد و گفت: همچنین جوان‌گرایی صورت گرفته در قشر کارکنان رسمی این شرکت در شهرستان از دیگر عوامل مؤثر در طرح این تقاضا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار