سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: کارگاه و ورک شاپ با موضوع «ایران آینده» در مرکز آموزش حوزه هنری اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 16 February 2015
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، رحمان مجرد در حاشیه هماهنگی برنامه های بخش هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: این ورک شاپ در قالب کارگاه گرافیک «طلوع» با محوریت اصلی جشنواره هنری ایران آینده در چشم انداز ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.
وی در تشریح محوریت این ورک شاپ افزود: جشنواره هنری ایران آینده با هدف تبیین و ترویج سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ در محورهای خلاقیت و نوآوری، بهره‌گیری از فناوری و اطلاعات، مدیریت استراتژیک و تولید محتوای هنری توسط حوزه هنری کشور برگزار خواهد شد.
به گفته سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان به تبعیت از این جشنواره کارگاه گرافیک طلوع در زیرمجموعه طراحی پوستر با موضوع «جشنواره هنری ایران آینده در چشم انداز ۱۴۰۴» در حوزه هنری استان اردبیل برگزار می شود.
مجرد با اذعان به اینکه اصلی ترین عامل پیشرفت در هر جامعه ای، نقشه راهی است که بر پایه مطالعات مبتنی بر روش های علمی فراهم شده باشـد، اضافه کرد: سنـد چشم انداز ایران ۱۴۰۴ با داشتن این ویژگی ها در جایگاه مهم ترین سند، پس از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
وی با اشاره به استقبال دانشجویان و هنرمندان طراح گرافیک استان از جشنواره ایران ۱۴۰۴افزود: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل برای حضور موثر و کیفی در این جشنواره، اقدام به برگزاری جلسات مختلف توجیهی با هنرمندان، اتاق های فکر با حضور اساتید هنرهای تجسمی و در نهایت برگزاری برخی کارگاه های عملی نموده است.
سرپرست واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان تصریح کرد: برای این کارگاه، حدود ۲۵ دانشجو و هنرمند طراح گرافیک شناسایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار