استاندارایلام
در بخش تخلفات بهداشتی در طول سال باید جدیت بیشتری از سوی متولیان امر در بحث نظارت صورت گیرد و در صورت مشاهده تخلفات نسبت به معرفـی متخلفین به تعزیرات حکومتی اقدام لازم به‌عمل آید.
کد خبر: ۵۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 21 June 2015

محمدرضا مروارید ظهر امروز در کمیسیون تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: مهر و موم واحدهای متخلف از سوی تعزیرات حکومتی ایلام حرکتی قابل تحسین است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: تعطیلی واحدهای صنفی متخلف برابر قانون باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت نصب بر چسب قیمت بر روی کالاها از سوی اصناف ایلام رو به بهبود است، ادامه داد: با توجه به اینکه عدم نصب نرخ‌نامه از سوی مالکان واحدهای صنفی سبب انجام تخلفات دیگری مانند گرانفروشی می‌شود و مسئولان امر باید در این رابطه توجه داشته باشند.

این مسئول با بیان ضرورت تداوم نظارت در این بخش از سوی مدیریت سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف ایلام اضافه کرد: راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار به منظور عرضه مستقیم میوه از سوی شهرداری و سازمان تعاون روستایی استان ایلام ضرورت دارد.

مروارید تصریح کرد: در بخش تخلفات بهداشتی در طول سال باید جدیت بیشتری از سوی متولیان امر در بحث نظارت صورت گیرد و در صورت مشاهده تخلفات نسبت به معرفـی متخلفین به تعزیرات حکومتی اقدام لازم به‌عمل آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: در بخش مختومه کردن پرونده‌های شعب استان ایلام جزو استان‌های طراز اول کشوری است.

نعمت‌الله بیرانوندی با اشاره به عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها به‌منظور اجرای آراء صادره گفت: فعالیت گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در استان ایلام رو به افزایش است.

وی با اشاره به ضرورت اعزام گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی ادامه داد: تداوم این گشت‌ها در ایام ماه مبارک رمضان و رسیدگی فوری به پرونده‌های متشکله از سوی مراجع نظارتی طی مدت یاد شده از سوی شعب و ادارات تابعه ضرورت دارد.

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در بحث اجرای احکام تعزیرات حکومتی و سر و سامان دادن به وضعیت اتاق اصناف استان از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت و پیگیری نصب اتیکت قیمت از سوی واحدهای صنفـی تداوم نظارت بر بازار از سوی دستگاه‌های نظارتی با توجه به ماه مبارک رمضان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار