معاون آموزش ،تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتقال فناوري شورورزي در زه آبهاي كشاورزي منافع سرشار ملی از حیث اشتغالزایی و کنترل ریزگردها به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 02 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، اسكندر زند  بررسي  روند اجرايي طرح 550 هزار هكتاري و بازديد از پايلوت شورورزي را از اهداف عمده سفر خود به  استان خوزستان  دانست و اظهارکرد:  پايلوت مشترك با معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي انتقال و پايش فناوري شورورزي در زه آبهاي كشاورزي استان خوزستان  در راستاي مبارزه با ريز گردها طراحي گرديده است كه  متشكل از كشت گياهان زراعي ، پرورش آبزيان و كنترل ريزگردها مي باشد.

وي با اشاره به اين مطلب كه اين طرح با استفاده از زه آب كشاورزي در خوزستان اجرا مي شود بيان داشت : چنانچه اين طرح كه اكنون پايلوت آن مد نظر است ،نتايج موفقيت آميزي داشته باشد منافع سرشار ملي از حيث اشتغالزايي و كنترل ريزگردها به همراه خواهد داشت.

گفتی است، موافقت نامه " انتقال و پايش فناوري شورورزي " توسط دكتر اسكند زند معاون وزير و رييس سازمان تحقيقات آموزش و ترويج كشاورزي و دكتر مصطفي قانعي دبير ستاد توسعه زيست فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به امضاء رسيد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار