نماینده مردم میانه با اشاره به اینکه خبر انتصاب هاشمی به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی کذب است گفت: در تماس‌هایی که با وزارت کشور و جبارزاده داشتم این خبر به‌شدت تکذیب شد ولی انتصاب جبارزاده به‌عنوان استاندار تهران نهایی شده است.
کد خبر: ۴۹۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 09 September 2017
فردین فرمند در گفت‌وگو با  تسنیم  با اشاره به اینکه خبر انتصاب هاشمی به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی کذب است اظهار کرد: برای انتصاب استاندار باید در هیئت دولت تصمیم‌گیری شود و این موضوع به‌هیچ‌ وجه در هیئت دولت مطرح نشده است و با توجه به اینکه این خبر کذب در روز جمعه منتظر شده است باید گفت که روز جمعه هیئت دولت تشکیل نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در تماس‌هایی که با وزارت کشور و جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی داشتم این خبر به‌شدت تکذیب شد ولی انتصاب جبارزاده به‌عنوان استاندار تهران نهایی شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیتی که استان تهران پایتخت ایران دارد دولت دوازدهم به دنبال مدیری قوی و شایسته بود که تا این لحظه جبارزاده به‌عنوان استاندار تهران معرفی‌ شده و طبق گفت‌وگوهایی که با منابع موثق داشتم انتصاب وی قطعی شده است.

فرمند جوسازی‌ها و شایعات رسانه‌ای را امری ناپسند عنوان کرد و گفت: عده‌ای می‌خواهند با بزرگ کردن نام افراد و انتصاب سمت دروغین به آنان با افکار عمومی بازی کرده و خودی نشان دهند لذا انتصاب هاشمی به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی کذب بوده و برای وی هیچ‌گونه پستی تاکنون پیشنهاد نشده است.

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: جبارزاده فردی باتجربه و مدبر است و وی تنها فردی است که شایستگی استانداری تهران را دارد و مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز در تلاش است تا به‌جای جبارزاده نیز فردی توانا به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شود چرا که آذربایجان سر ایران است و باید مدیری توانا برای آن انتخاب شود لذا نمایندگان آذربایجان شرقی به‌هیچ‌ وجه اجازه نمی‌دهند مدیر ضعیف برای استانداری این استان برگزیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :