فرماندار ایوان اظهار کرد: داشتن مسئولیت پذیری بسیار بالا موجب خبرنگاری را از بسیاری حرفه‌های دیگر متمایز و ممتازتر کرده است.
کد خبر: ۴۷۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 08 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ،  آیین نکوداشت حرفه خبرنگاری و قدردانی از تلاش خبرنگاران شهرستان ایوان روز سه شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان ایوان برگزارشد.
 
احسان اکبری فرماندار ایوان در این آیین با اشاره به حساسیت خبرنگاران نسبت به مسایل عمومی جامعه گفت: یکی از اساسی ترین موضوعات هر رسانه اطلاع رسانی دقیق و مخابره اخبار به جامعه است ، رسانه ای در دل مردم جای داردکه سرلوحه کار آن اخلاق مداری و راست گویی باشد .
 
وی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه باید درد دل مردم را به گوش مسئولان برساند، افزود: خبرنگاران باید با نقد منصفانه به سمت پویایی جامعه بروند و از تخریب دوری کنند چرا که هر گاه هدف از نقد، اصلاح امور باشد همه استقبال خواهند کرد .
 
وی حرفه خبرنگاری را از مشاغل سخت برشمرد و تاکید کرد: کار خبرنگاری مانند پزشکی بر روی روح مخاطبان تاثیر می گذارد و پزشکان بر جسم انسان بنابراین انتظار میرود با نقد منصفانه بدور از تخریب عملکردها را بیان کنند و برای رفع کاستی ها پیشنهاد ارائه دهند.
 
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ایوان نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران باید با اخذ اخبار و رویدادها از منابع خبری موثق و انتشار آن صداقت و امانتداری خود را به اثبات برسانند.
 
علی صحرایی افزود: خبرنگاران باید تحت تاثیر فضا سازی ها و اخبار کذب و فاقد تاثیر قرار نگیرند و نقاط ضعف را در کنار بیان نقاط قوت مطرح کنند.
 
وی گفت: خبرنگاران، پرچمداران اصلی اطلاع رسانی، خرد ورزی وآگاهی بخشی در جامعه هستند و باید اخلاق مداری وکرامت انسانی و دینداری را در جامعه ترویج دهند زیرا مخدوش کردن شان ومنزلت افراد توسط تریبون ها و افراد در شان انقلاب اسلامی نیست./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار