کد خبر: ۴۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 03 August 2017
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید که تیمش برابر نفت تهران تلاش می‌کند به نخستین برد خانگی برسد. 

 سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران، اظهار کرد: فردا از بازی‌های سخت ما خواهد بود. نفت تهران همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. به درگیری‌های مالکیتی این باشگاه توجه نمی‌کنیم و با تلاش بازیکنان می‌خواهیم اولین برد خانگی‌مان را کسب کنیم.

او افزود: ما از روز اول که به باشگاه فولاد آمدیم هیچ قول و قراری برای کسب سهمیه یا قهرمانی نگذاشتیم و به دنبال این هستیم که تیم قابل احترامی داشته باشیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. ما تاسف‌مان بیشتر از این است که در بازی با پرسپولیس نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌مان به دلیل مصدومیت استفاده کنیم، ضمن اینکه در این بازی نیز سه بازیکن دیگرمان هم که حساب ویژه ای روی آن ها داریم، مصدوم شدند، البته با توجه به این شرایط ناامید نیستیم. ما یک تیم جوان و خوب داریم و ان شاءالله روزهای خوبی خواهیم داشت. دو بازیکن نیاز داریم که یکی از آنها مهاجم است. ما تصمیم گرفتیم که با همین تیم ادامه دهیم تا در ادامه آن را تکمیل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد با همین تیم، نیم فصل را پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: تغییران بسیاری در تیم داشته ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. در مدتی که من در باشگاه فولاد هستم تماشاگران زیادی به تمرین می‌آیند و من ۸۰، ۹۰ دقیقه با آن ها صحبت می‌کنم. اگر قول بزرگی بدهم، کذب محض است. ما باید به آینده این باشگاه امیدوار باشیم. باید از این تیم حمایت شود تا به روزهای اوجمان بازگردیم.

وی در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به مربی بدنساز این تیم می‌شود نیز گفت: از هفت بازیکن مصدوم ما، سه تای آنها به خاطر ضربه در تمرین مصدوم شدند. باقی بچه‌ها در اثر امری عادی مصدوم شدند که در بازی دوستانه اتفاق افتاد. فشار مصدومیت برخی از بازیکنانم طوری است که هفته بعد به ما می‌رسند. باید بگویم که مصدومیت بازیکنان ما به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد. اگر رباط پاره شود مقصر مربی است اما درباره هر کشیدگی مقصر بازیکن است و باید مراقبت خودش باشد.

پورموسوی در پایان گفت: من به بازیکنان و همکارانم در کادر فنی ایمان دارم و امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مطمئنا فولاد هم روزهای خوش را تجربه می کند و ان شاءالله بر خلاف آغاز لیگ، بازی ها را با خوش اقبالی به پایان برسانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار