مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: از 217 واحد اقامتی در استان، 67 واحد برابر نظر کارشناسان نظام مهندسی و دستگاه‌های ذیربط باید نوسازی شوند.
کد خبر: ۴۵۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 02 July 2017
به گزارش تابناک : جعفر بذری در جمع خبرنگاران به ضرورت توسعه گردشگری و صنعت توریسم در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: سرعین در میان هفت قطب گردشگری کشور مطرح است.

وی افزود: در بحث آموزش شاغلان مراکز اقامتی و گردشگری از پیشنهاد دانشگاه مبنی بر آموزش این افراد استقبال می‌کنیم و آماده همکاری هستیم.

بذری با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مرتبط با صنعت گردشگری در استان باید مورد توجه قرار گرفته و توسعه یابد، تصریح کرد: ترک زود هنگام استان توسط گردشگران به دلیل کمبود امکانات تفریحی و نارضایتی گردشگران از لحاظ کمبودهای بهداشتی نیز باید مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل ضمن اظهار تاسف از اینکه پتانسیل‌های گردشگری استان شناخته نشده و به دیگران نیز شناسانده نشده است، گفت: برای بهبود این امر می‌توان شورای تبلیغات گردشگری استان و همچنین سازمان مدیریت توسعه و سرمایه‌گذاری در سرعین را تشکیل داد.


مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز گفت: در ایام تعطیلات عید فطر  30 هزار و 382 مسافر در مراکز اقامتی این استان اسکان یافت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، کریم حاجی‌ زاده با بیان این مطلب حضور چشمگیر مسافران داخلی و خارجی در استان اردبیل در تعطیلات عید فطر را یادآور شد و گفت: استان اردبیل با داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیر یکی از قطب‌ های گردشگری کشور به ویژه در فصل تابستان است.

به گفته وی با توجه به روند رو به رشد استقبال گردشگران از جاذبه ‌های این استان پیش ‌بینی شده بود که در تعطیلات تابستانی انبوهی از مسافران به استان اردبیل سفر کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل به برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر و آماده ‌سازی تمهیدات استقبال از مسافران اشاره کرد و گفت: پیش‌ بینی از حضور گردشگران محقق شد. در تعطیلات عید فطر شهرستان‌ های سرعین و مشگین شهر به ترتیب بیشترین میزان گردشگران را به خود اختصاص دادند و استقبال کم ‌نظیری از جاذبه‌های گردشگری استان به ثبت رسید.

حاجی زاده از بازدید 6 هزار و 912 گردشگر از موزه ‌های استان خبر داد و گفت: 115 نفر ازین افراد  گردشگران خارجی هستند بطوریکه که در این ایام حضور گردشگران خارجی نیز پرشور بوده است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار