قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد ؛
تابناک مرکزی: قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: پنج هزارو 200 دانش آموز و 925 دانشجو از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند و به منظور تامین شهریه دانشجویان در سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۴۳۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 30 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه حمایت از محرومان و توانمندی مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت : همه حوزه‌های کمیته امداد نیز در این امر دخیل هستند و تلاش می کنند تا این رسالت را به نحو احسن به انجام برسد.

وی حمایت از دانش آموزان و دانشجویان را از اقدامات فرهنگی کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد : دانشجویان تحت حمایت از دانشگاه های مختلف استان بوده که از طریق آزمون سراسری پذیرفته و در رشته های مورد تاییدکمیته امداد مشغول به تحصیل هستند ؛ پنج هزارو 200 دانش آموز و 925 دانشجو از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند و به منظور تامین شهریه دانشجویان در سال گذشته بیش از چهار میلیاردو 500 میلیون ریال هزینه شده است.

بهرامی توانمند سازی فکری، فرهنگی و کمک به آینده سازان را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش آموزان و دانشجویان  تحت حمایت برشمردو خاطر نشان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت وفراهم کردن شرایط ادامه تحصیل آنها با خیال آسوده انجام می شود.

وی در ادامه گفت: برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی ، اردوهای تفریحی ، دوره های مشاوره تحصیلی وفراهم کردن امکانات آموزشی از دیگر برنامه های فرهنگی کمیته امداد در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بوده است .

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران در کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار