رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حوادث رانندگی روز گذشته در استان مركزي دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۳۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 30 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در نخستین حادثه رانندگی که در حدود ساعت 8 صبح روز گذشته براثر واژگونی يک دستگاه خودروی پیکان وانت در کيلومتر 29 محور دلیجان-اصفهان به وقوع پیوست، تنها سرنشین آن براثر شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و راننده خودروی پیکان وانت نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر درصحنه تصادف به بیمارستان انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی مذکور عنوان شده است.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: دیگر سانحه رانندگی نیز در حدود ساعت 19 روز گذشته بر اثر برخورد يک دستگاه خودروی پیکان وانت با کامیون تریلیر در کيلومتر 4 کنار گذر شهرستان اراک رخ داد، راننده خودروی پیکان وانت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف در دم جان سپرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه انحراف به چپ خودروی پیکان وانت ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده آن عنوان شده است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره در هنگام رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی با رعایت سرعت مطمئنه و به کار بستن هدفمند قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار