فرماندار اردبیل از فعالیت 15 درصد از نانوایی های این شهرستان به صورت آزادپز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 26 May 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد زنجانی روز سه شنبه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا پنج درصد دیگر از نانوایی های دولتی تا پایان سال جاری به آزادپز تبدیل شوند.

وی عنوان کرد: هم اکنون 657 نانوایی دولتی در اردبیل فعال است که 361 واحد آن بربری، 250 واحد لواش و 46 واحد سنگک پز می باشند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر افزایش تعداد نانوایی های آزادپز افزود: پخت نان در این واحدها از کیفیت بهتری برخوردار است و تلاش داریم تا کیفیت پخت نان را با تقویت نانوایی ها و افزایش مهارت آنها محقق کنیم تا موجبات رضایت بیشتر مردم فراهم شود.

او با بیان اینکه نان سنگک از نظر میزان سبوس در مقایسه با سایر نان های تولیدی شرایط بهتری دارد، اظهار کرد: تمامی نانوایی ها موظف هستند تا سبوس گیری را به عنوان اصلی مهم مورد توجه قرار داده و نسبت به ارتقای آن تلاش کنند.

زنجانی اضافه کرد: ساماندهی و بهبود کیفیت پخت نان به مردم دغدغه ای جدی است و امیدواریم در این زمینه همه دستگاه ها و متولیان ورود کنند.

وی همچنین به راه اندازی چند مجتمع نانوایی چند منظوره در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: آزادپزی به معنای عدم نظارت و خروج از امور صنفی نیست و نظارت های بهداشتی و تعزیراتی بر نانوایی های آزادپز بیشتر خواهد شد.

فرماندار اردبیل بر فعالیت نانوایی ها در مناطق مختلف شهر تاکید کرد و افزود: بخشداران نیز باید نسبت به ایجاد شرایط مطلوب در فعالیت نانوایی های روستایی اقدام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار