کد خبر: ۳۷۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 09 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مسئول بسیج دانشجویی یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش در یزد خبر داد.
«سیدحسین راسخی‌» در نشست خبری که به مناسبت برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی استان و دومین جشنواره ادبی هنری رویش با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: 24 تا 27 بهمن ماه شاهد بزرگترین رویداد ادبی هنری دانشجویان استان یزد خواهیم بود.

وی ایجاد عرصه برای رشد انقلابی دانشجویان و تربیت نیروی هنری در تراز انقلاب اسلامی را از جمله مهمترین اهداف این جشنواره دانست و بیان کرد: استعداد یابی علاقه‌مندان هنر و ادب، حمایت از تولیدات و آثار فاخر و همچنین معرفی آثار هنری ارزشی از دیگر اهداف این جشنواره است.

راسخی‌ با بیان این که تاکنون بیش از 800 اثر مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: از کل تعداد آثار ارسال شده 80 مورد فیلم، 400 مورد عکس، شش مورد سرورد، شش مورد تئاتر، 50 مورد  کاریکاتور، 50 مورد خاطره، 50 مورد پوستر و بیش از 200 مورد شعر هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره 24 بهمن ماه ساعت 11 و مراسم اختتامیه 27 بهمن ساعت 6 بعداز ظهر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که سومین کنگره شهدای دانشجویی استان همزمان با نخستین روز جشنواره ادبی هنری رویش برگزار می شود‌، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های ادبی، هنری و طرح ولایت دانشجویی از جمله عرصه‌های موثر در راستای رشد دانشجویان ارزشی و تزار انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین «ملکوتی‌نیا» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران از جمله تحولات بزرگ سیاسی، فرهنگی و دینی دنیا است، اظهار کرد: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و شهدای کسانی هستند که نور هدایت دردل آنها تابیده است.

وی با اشاره به این که حراست از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه به ویژه رسانه های ارزشی است، گفت:انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید یکی از موثرترین راهکارهای حفظ و حراست از اهداف انقلاب است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار