رئیس هیأت ووشو استان قزوین گفت: تیم ملی ووشوی ایران، سال آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی کشور روسیه به مصاف حریفان خود می‌رود.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون «مسابقات ووشو بانوان» اظهار داشت: با توجه به مسابقات ووشو بانوان در رده سنی بزرگسالان تیم ملی2017، این مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود که از شنبه 16 بهمن ماه جاری در استان البرز آغاز شده و روز گذشته به پایان رسید.

وی با بیان اینکه از افراد شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات هفت نفر از استان قزوین هستند، افزود: از این تعداد چهار نفر در بخش مبارزه و سه نفر در بخش حرکات نمایشی حضور داشتند.

رئیس هیأت ووشو استان قزوین اضافه کرد: سرپرست تیم ووشو را مللی و مربی آن را سحر بذری برعهده دارد.

تنباکوساز یادآور شد: فاطمه نوری در وزن منفی 48 کیلوگرم، ثریا بیگی منفی 56 کیلوگرم، معصومه اسداللهی در وزن منفی 70 کیلوگرم و مهدخت یونسی در منفی 75 کیلوگرم از بازیکنانی بودند که در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

این مسؤول ورزشی گفت: در پایان مسابقات نفرات برتر به اردوی تیم ووشوی بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان راه می‌یابند و در سال آینده هم در رقابت قهرمانی جهان به میزبانی کشور روسیه به مصاف حریفان خود می‌روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار