شهردار اردبیل گفت: با همکاری فرمانداری و دادستانی اردبیل در صدد هستیم که آخرین اقدامات را برای ایمن‌سازی اماکن عمومی به ویژه مکانهایی که دارای رفت و آمدهای عمومی هستند، انجام دهیم.
کد خبر: ۳۷۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 04 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در پایان جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیتهای شهرداری اردبیل برای ایمن‌سازی اماکن و بافتهای فرسوده شهری اظهار داشت: بعد از حادثه پلاسکو شهرداری اردبیل اهتمام ویژه‌ای بر روی مجتمعهای آسیب‌پذیر داشته که با همکاری فرمانداری و دادستانی اردبیل در صدد هستیم که آخرین اقدامات را برای ایمن‌سازی این اماکن به ویژه مکانهایی که دارای رفت و آمدهای عمومی هستند، انجام دهیم.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در تاریخ شهرداری اردبیل  یک خودروی مجهز به به‌روزترین امکانات امداد و نجات با دارا بودن یک نردبان 56 متری از کشور اتریش خریداری شده که بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای خریداری این خودروی مجهز توسط شهرداری اردبیل پرداخت می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: از تیرماه سال آینده این خودروی مجهز به نردبان 56 متری در اردبیل مستقر می‌شود و ما خوشبختانه در کلان شهر اردبیل دارای این نردبان برای فعالیتهای امداد و نجات و مواقع خطر خواهیم بود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: شهرداری اردبیل توجه ویژه‌ای به ایمن‌سازی مجموعه‌ها و مجتمعهای آسیب‌پذیر دارد و خریداری این نربان با وجود اینکه ساختمانی به این ارتفاع در اردبیل وجود ندرد ولی برای احتیاط و انجام عملیاتهای آتش‌نشانی اردبیل انجام شد تا دغدغه ای در رابطه با حادثه‌ای شبیه حادثه پلاسکو نداشته باشیم.

وی گفت: تجهیز آتش‌نشانیهای اردبیل به آخرین امکانات و دستگاههای پیشرفته برای خدمات‌رسانی به مردم در لحظه‌های وقوع خطر در دستور کار شهرداری است و به طور قطع با تامین اعتبارات لوازم بیشتری برای تجهیز آتش‌نشانیهای اردبیل خریداری می‌شود تا دغدغه‌ای در رابطه با کمبود تجهیزات امدادی در اردبیل نداشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار