سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی اردبیل:
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر همزمان با برگزاری جشنواره بهار در این شهرستان از شبکه سراسری خبر معرفی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 13 May 2015

به گزارش تسنیم، قادر تقی‌زاده در آخرین جلسه بررسی هماهنگی برگزاری جشنواره ملی بهار در مشگین‌شهر اظهار داشت: قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر همزمان با برگزاری جشنواره بهار در این شهرستان از شبکه سراسری خبر معرفی می‌شود و علاقمندان می‌توانند از این شبکه نظاره‌گر توانمندی‌های گردشگری مشگین‌شهر باشند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: همزمان با برگزاری جشنواره بهار در شهرستان مشگین‌شهر بزرگترین پل معلق خاورمیانه در شهرستان مشگین‌شهر نیز با حضور مسئولان ارشد کشوری راه‌اندازی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری دیگر نیز برگزار می‌شود که این امر زمینه‌ساز توسعه و رونق صنعت گردشگری در این منطقه می‌شود.

تقی‌زاده بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بسیار بالای شهرستان مشگین‌شهر این منطقه توانایی تبدیل به یکی از قطب های گردشگری ایران را دارد که باید در این راستا تلاش و جدیت کرده و نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای شود.

وی یکی از عوامل موثر در رونق‌بخشی به شهرستان مشگین‌شهر را توجه به جاذبه‌های گردشگری این منطقه دانست و گفت: با توجه به جاذبه‌ها و توانمندی‌های منطقه برای حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باید مسئولان امر در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: پیش‌نیاز لازم برای جلب و جذب گردشگران به این منطقه صرف هزینه بالا نبوده بلکه برای این امر برنامه‌ریزی فرهنگی به منظور سازماندهی مناسب گردشگر و ایجاد رغبت در بین گردشگران لازم است که به همین منظور باید هدفگذاری‌های لازم اتخاذ شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار