مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا بر اساس آمایش سرزمینی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری، میراثی و صنایع‌دستی شهرهای مختلف استان اردبیل را شناسنامه‌دار کنیم.
کد خبر: ۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵ 10 May 2015

به گزارش فارس، کریم حاجی‌زاده در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری گرمی، اظهار کرد:‌ ما در استان اردبیل از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب و مرکز این استان ظرفیت‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد گردشگری و توانمندی‌های مرتبط با آن را داریم که بخشی از آن تاکنون نادیده گرفته شده است.

وی افزود: ما در کشاورزی، صنعت گردشگری و تجارت در استان اردبیل شرایط مطلوب و ظرفیتی متفاوت داریم که بهره‌برداری از همه آنها می‌تواند زمینه‌ساز تولید ثروت و تامین امنیت بیشتر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: سلسله همایش‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در سال‌جاری در استان برگزار می‌کنیم که گام اول را از گرمی با توان بالای گردشگری روستایی، عشایری، طبیعی و تاریخی شاهد هستیم و ماه آینده نیز در مشگین‌شهر نظیر این همایش برگزار خواهد شد.

حاجی‌زاده با دعوت از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای حضور در شهرستان گرمی با هدف توسعه بخش‌های مختلف بیان کرد: ما در قالب مناطق نمونه گردشگری در استان که بیش از 37 منطقه بوده و در تلاش برای ساماندهی این مناطق هستیم اهتمام جدی به تامین زیر‌ساخت‌ها داریم.

این مسئول از شهرداران و فرمانداران خواست تا با سازه‌های مهندسی و متفاوت نسبت به ساماندهی سیمای شهرها و مناطق مختلف با ایجاد جذابیت‌های گردشگری تلاش کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل وجود منطقه گیلارلو و آثار تاریخی همچون قلعه‌ها و حمام‌های تاریخی را به همراه منظرگاه طبیعی و سیمای عشایری در شمال استان یادآور شد و گفت: همه این ظرفیت‌ها می‌طلبد تا بیش از گذشته به احیای گردشگری توجه جدی داشته و بها بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار