مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل مطرح کرد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شهرستان نیر با داشتن تنوع مناطق نمونه گردشگری رتبه ممتاز را در مسیر توسعه همه‌جانبه این بخش دارا است.
کد خبر: ۳۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 06 May 2015


به گزارش فارس، کریم حاجی‌زاده به همراه معاون خود و فرماندار نیر از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت است، اظهار کرد: از 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در سطح استان اردبیل 7 منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر است که از این حیث شهرستان نیر در سطح استان اردبیل رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دهکده توریستی سبلان و قینرجه خبر داد.

حاجی‌زاده به ظرفیت‌های گردشگری اطراف سد یامچی نیز اشاره کرد و از مطالعات امکان‌سنجی ایجاد کمپینگ تفریحی و اقامتی در محدوده سد یامچی خبر داد.

در این بازدید فرماندار شهرستان نیر هم از سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان در منطقه نمونه گردشگری دهکده توریستی سبلان و قینرجه و همچنین یک میلیارد تومان در آبگرم سقزچی و 5 میلیارد تومان در منطقه توریستی بولاغلار خبر داد.

اکبر صمدی خواستار تسریع در روند مطالعه و تصویب طرح جامع و تفصیلی مناطق گردشگری شهرستان و تکمیل زیرساخت‌های این مناطق شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار