سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی رقابت ها و برنامه های مختلف از سوی این منطقه با همکاری اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳ 24 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، نصیر بارکزهی روز یکشنبه اظهار داشت: رقابت های شنا با فین، بسکتبال قهرمانی باشگاه های سیستان و بلوچستان و همایش کوهپیمایی خانواده با شرکت شمار زیادی از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش در مکان های ورزشی و تفریحی این منطقه برگزار شد.
وی افزود: رقابت های شنا با فین در کلبه غواصی سواحل بوستان سنگی لیپار با شرکت 23 نفر برگزار و نفرات اول تا چهارم تقدیر شدند.
وی تصریح کرد: همایش کوهپیمایی خانواده با شرکت گسترده شهروندان چابهاری در ارتفاعات پلاژ تیس با همکاری اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار برگزار شد.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار بیان کرد: همچنین رقابت های بسکتبال قهرمانی باشگاه های سیستان و بلوچستان با حضور هفت تیم از شهرهای چابهار، زاهدان، زابل، زهک و ایرانشهر در سرسرای چند منظوره منطقه آزاد چابهار برگزار شد که تیم های موسسه اعتباری نور چابهار، مخابرات زاهدان و ذوالفقار زاهدان با گذر از سد حریفان خود به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
بر اساس این گزارش، قهرمان رقابت های بسکتبال باشگاه های سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده استان در زیر گروه کشور خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار