نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر لزوم رعایت عدالت بین استان ها و شهرستانهای کشور تاکید کرد و گفت : هیچ اختلاف و مشکلی در بین شهرستانهای استان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 04 May 2015

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در اجتماع مردم پارس آباد در مسجد جامع پارس آباد افزود: بیشترین اعتبار درخصوص مهار آبهای مرزی از سوی دولت به شهرستان پارس آباد اختصاص یافته و این حکایت از نگاه یکسان یه شهرستان های مختلف استان است .

وی با همچنین با انتقاد از برخی مخالفت ها با طرح راه آهن اردبیل به پارس اباد گفت : اجرای این طرح می تواند به اهالی مناطق پارس آباد ، اصلاندوز ، مشگین شهر، بیله سوار و گرمی و سه هزار و 300 مسافر جمهوری آذربایجان که هر روز از گمرک بیله سوار وارد استان اردبیل می شوند، خدمات رسانی کند.

وی که به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) سخن می گفت به شخصیت والای دخت علی (ع) اشاره کرد و اظهار کرد:حضرت زینب (س) همان تجسم ایمان حضرت علی(ع) بود که باعث ادامه مکتب خونین کربلا شد.

او اضافه کرد: حضرت زینب (س) با خواندن خطبه های مسجع ، طومار ظلم و ستم یزیدیان را در هم پیچید.

به گزارش ایرنا، آیت الله عاملی در سفر به پارس آباد همچنین در بازدید از کشتارگاه صنعتی پارس آباد با بیان اینکه حمایت از بخش خصوص و ایجاد اشتغال یکی از اولویتهای استان و دولت است، گفت: با توجه به مشکلات تأمین گوشت مورد نیاز مردم ، تنها راه حل این موضوع احداث دامداری ها و کشتارگاه های نیمه صنعتی با به کارگیری سرمایه بخش خصوصی است.

وی همچنین در سفر به پارس آباد مغان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان در جمع استادان، دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد سخنرانی کرد.

پرسش و پاسخ به سئوالات دانشجویان، تجلیل از تعدادی از استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر برنامه های امام جمعه اردبیل در دانشگاه آزاد پارس آباد بود.

پارس ابادمغان در شمال استان اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار