مدیر مسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: کتاب «بوستان شفابخش» تألیف حجت‌الاسلام طاهر عزت‌خواه در 130 صفحه و 3 هزار نسخه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 03 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، مهران محمدی ظهر امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه این کتاب منبع ارزشمندی برای اطلاع از تأثیرات و خواص میوه‌های قرآنی است؛ اظهار کرد: مؤلف این کتاب در 9 بخش به بیان مشخصات گیاه‌شناسی، خواص درمانی، ترکیبات شیمیایی و احادیث و روایات اسلامی میوه‌های خرما، زیتون، انگور، موز، مویز، انار و انجیر پرداخته است.

وی افزود: این کتاب پیش از چاپ مورد مطالعه آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قرار گرفته و با متن تقریظ ارزشمندی از وی در ابتدای آن به چاپ رسیده است که نشان از اهمیت مطالب ارائه شده در آن دارد.

محمدی با اشاره به اینکه کتاب بوستان شفابخش برای خانواده‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه مناسب است تصریح کرد: این کتاب به قیمت 10 هزار تومان از کتابفروشی جهاد دانشگاهی اردبیل واقع در خیابان دانشگاه، روبه‌روی بانک تجارت قابل تهیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار