عضو تیم ملی دو و میدانی معلولان ایران:
عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2016 ریو، با بیان اینکه به کسب مدال در این رقابت ها خوشبین است، گفت: با تمام وجود برای این مهم تلاش می کنم.
کد خبر: ۲۹۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 06 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛علی الفت نیا که در ماده پرش طول فعالیت می کند پیش از اعزام به ریو محل برگزاری رقابت های پارالمپیک؛اظهار کرد: خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردار است و در ماه های اخیر نیز تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشته ام.
وی با بیان اینکه هم اکنون به مرز آمادگی کامل دست یافته و مشکلی برای حضور در رقابت های پارالمپیک ندارد، گفت: خوشبختانه شرایط اردوهای اخیر به گونه ای بود که توانستم از لحاظ روحی و بدنی به شرایط خوبی دست یابم.
الفت نیا یادآور شد: از حریفان نیز شناخت نسبی پیدا کرده ام و فکر می کنم ورزشکاران چین، قزاقستان، آمریکا و پاکستان مهمترین رقبایم برای کسب مدال باشند.
عضو تیم ملی دو و میدانی ایران در ماده پرش طول با بیان اینکه وی با رکورد 6 متر و 19 سانتی متر پا به رقابت های پارالمپیک 2016 گذاشته است، گفت: اگر بتوانم مقداری این رکورد را افزایش دهم شانس کسب مدال را پیدا می کنم.
وی گفت: چنین مسابقاتی شرایط خاص خود را دارد و کوچکترین غفلت باعث می شود حاصل ماه ها و بلکه سال ها زحمتت از بین برود به همین دلیل سعی می کنم با تمرکز حواس در مسابقات حاضر شوم.
الفت نیا در پایان گفت: طبق برنامه زمان بندی 23 شهریور باید با رقبای خود برای کسب مدال تلاش کنم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار