عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن انتقاد از متولیان آموزش و پرورش در حوزه بیمه فرهنگیان خواستار رعایت شان و ارایه خدمات و حمایت از فرهنگیان شد.
کد خبر: ۲۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 23 April 2015

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن انتقاد از متولیان آموزش و پرورش در حوزه بیمه فرهنگیان خواستار رعایت شان و ارایه خدمات و حمایت از فرهنگیان شد.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با بیان این مطلب افزود:در دوران حاجی بابایی برای اینکه فرهنگیان ارزش و اعتبار داشته باشند کارت بیمه طلایی برای این قشر صادر شد و آن ها با مراجعه به مراکز درمانی در نقاط مختلف با ارایه این کارت خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت می کردند و کارت طلایی فرهنگیان ارزش داشت.

نماینده ارومیه درمجلس اضافه کرد: با ارایه این کارت فرهنگیان پس ازپرداخت هزینه های درمانی خود و با ارایه فاکتور به بیمه هزینه های درمانیشان را دریافت می کردند و بهایی برای درمان خود پرداخت نمی کردند.

به گفته وی،چرخ بیمه طلایی فرهنگیان دچار فرسودگی و زنگ زدگی شده است وکارت بیمه طلایی درمراکز درمانی و بیمارستانی اعتباری ندارد و فرهنگیان باید تمام هزینه خود را از جیب پرداخت کنند و نباید انتظارداشته باشد ازاین هزینه ها چیزی به فرهنگی باز گردانده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه باید قرارداد بیمه فرهنگیان با شرکتی که بیشترین شبکه خدمات رسانی کشور را دارد منعقد شود ابراز داشت:برخی بیمه هایی که درطرح بیمه طلایی فرهنگیان با آن ها قرار داد امضا شده است در همه روستاها و شهرها نمایندگی ندارند در حالی که فرهنگیان هرجا که سکونتی ایجاد شده حضور دارند و نمی توانند از خدمات کارت طلایی فرهنگیان استفاده کنند.

قاضی پور یادآور شد:مراکز بیمارستانی و پزشکان بیمه ایران را به دلیل دولتی بودن و نیز در دسترس قرار داشتن مراکز طرف قرارداد به بیمه های دیگر ترجیح می دهند و به این دلیل، معتقدیم بیمه طلایی فرهنگیان باید بار دیگر به بیمه ایران بازگردانده شود تا شان جامعه فرهنگیان کشور در ارایه خدمات به آن ها حفظ شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار