مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در خصوص معرفی کتابهای ویژه محیط زیست به مراجعین و اعضای کتابخانه های عمومی استان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۲۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 22 April 2015

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی در آستانه روز زمین پاک و در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه حفظ طبیعت و حیات وحش از وظایف شرعی، قانونی و اخلاقی هر شهروندی است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و معرفی کتابچه های مرتبط میتواند به فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به دوستداری و حفظ محیط زیست کمک کند.

وی همچنین با اعلام آمادگی عضویت کارکنان محیط زیست و خانواده های آنان در کتابخانه های عمومی و آموزش کتابداران اداره کل محیط زیست استان، از راه اندازی سازه های مطالعاتی در مراکز محیط زیست در صورت همکاری این اداره کل، خبر داد.

در این دیدار، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز با اظهار خرسندی در خصوص نهادینه شدن تدریجی فرهنگ طبیعت دوستی در میان شهروندان، اشاعه فرهنگ احترام به حیات وحش و طبیعت را مستلزم یک کار جمعی دانست.

سید رضا موسوی، پسماندهای شهری و شکار را از عوامل مهم تهدید زیست محیطی در استان دانسته و افزود: روز زمین پاک، بهانه ای است برای اینکه توجه مردم به سمت اهمیت محیط زیست و نقش آن در توسعه جوامع معطوف شود.

وی، با اعلام آمادگی در جهت برگزاری برنامه های مشترک با کتابخانه های عمومی در خصوص معرفی و امانت کتابچه های معرفی اهمیت محیط زیست، طبیعت و حیات وحش، از چاپ کتابهای مختلف تخصصی در مرکز نشر این اداره کل خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار