معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از فعالیت تورهای رایگان اردبیل گردی با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی مرکز استان به گردشگران و میهمانان تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 17 July 2016

قادر تقی زاده روز شنبه افزود: شناساندن ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری به میهمانان و گردشگران از مهم ترین اهداف برگزاری تورهای رایگان اردبیل گردی است و برگزاری این تورها تا پایان تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت.
او زمان حرکت تورها را روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت 11 صبح و 16 بعد از ظهر ذکر کرد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این تورها از میدان عالی قاپو جنب درب ورودی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی انجام می شود.
او اظهار کرد: گردشگران در این تور از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر اردبیل از جمله مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی ، جمعه مسجد ، پل های تاریخی ، منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل ، موزه های استان ، موزه تاریخی طبیعی و بازار سنتی اردبیل دیدن خواهند کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، تقی زاده افزود: تورهای رایگان اردبیل گردی با مشارکت شهرداری اردبیل ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان برگزار می شود.
استان اردبیل با آب و هوای مفرح ، آثار تاریخی و باستانی فراوان و دهها دهنه آبگرم معدنی از استان های گردشگرپذیر کشور است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار