کد خبر: ۲۴۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 13 June 2016
عباس شیبک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های ووشو با نام جام شهید سردار قاسم سلیمانی از 25 شهریور به مدت 2 روز در سرسرای 17 شهریور زاهدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دوره های قبل این رقابت ها نیز در سیستان و بلوچستان برگزار شده است سالجاری پیش بینی می شود بیش از 200 ووشو کار از سراسر کشور در این رقابت ها شرکت کنند.
وی تصریح کرد: ووشو کاران سیستان و بلوچستان همواره با کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های مختلف ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفرین بودند به طوری که هیات ووشو استان جزء 10 هیات برتر کشور به حساب می آید.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: همچنین رقابت های بین المللی ووشو بانوان جام صلح و دوستی نیز برای نخستین بار با حضور 9 تیم از کشورهای ایران، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، ترکمنستان و عراق اوایل مرداد سالجاری در زاهدان برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
هم اینک 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار