نمایشگاه توانمندی های بانوان اردبیل به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 18 April 2015

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل ظهر جمعه در بازدید از این نمایشگاه به ضرورت فراهم سازی فرصت معرفی تولیدات بانوان استان تاکید کرد.

کریم حاجی زاده با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ هزار نفر هنرمند صنایع دستی در استان اردبیل شناسایی شده است، افزود: بخش قابل توجهی از این تعداد بانوان هنرمند را شامل می شود.

وی افزود: با هدف معرفی توانمندی ها در این نمایشگاه چهار غرفه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در اختیار بانوان فعال در عرصه صنایع دستی گذاشته شد.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان در این غرفه ها رشته های صنایع دستی شامل سنگ های قیمتی، سوخته کاری و معرق روی چوب و چرم دوزی به نمایش گذاشته شده است.

حاجی زاده برپایی نمایشگاه های مختلف صنایع دستی را فرصتی در راستای معرفی توانمندی های استان در این راستا دانست و افزود: از ۱۶۰ صنعت دست شناسایی شده در کشور ۵۸ مورد در استان اردبیل دایر است.

گفتنی است در نمایشگاه توانمندی های بانوان فعال در عرصه صنایع دستی تولیدات سایر ادارات و دستگاه های اجرایی استان نیز به نمایش درآمده و نزدیک به ۱۰۰ غرفه آماده بازدید علاقه مندان است.

شهروندان اردبیلی می توانند  تا ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار