معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه غرب استان، 258 شعبه اخذ رای آماده شده است.
کد خبر: ۲۰۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 04 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی دوشنبه در نشست هماهنگی کمیته های ستاد انتخابات هرمزگان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: 50 شعبه در پارسیان ، 133شعبه در بندرلنگه و 75 شعبه نیز در بستک پیش بینی شده که تمامی امور مرتبط با این شعبه ها از جمله اجرا و امنیت آنها از هم اکنون مورد تمرکز و تامین قرار گرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به تجربه دور نخست، پنج هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه غرب استان مورد نیاز است.

معاون استاندار هرمزگان اظهارکرد: مسئولان ستاد انتخابات برای همکاری و تسهیل بیشتر در امور،روز انتخابات در سه مرکز شهرستان های غربی هرمزگان حضور می یابند.

اکرمی اضافه کرد: برنامه آموزشی مرتبط با برگزاری انتخابات نیز به مدت دو روز برای مجریان انتخاباتی در بندرلنگه، پارسیان و بستک برگزار می شود.

وی گفت: در دور نخست با تلاش تمامی عوامل ، مجریان و هیات نظارت انتخابات بسیار مناسب و آرام برگزار شد که اهمیت دور دوم نیز کمتر از دور قبلی نیست چرا که منتخبان این دور نیز به عنوان نماینده مردم ، وارد مجلس می شوند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارکرد: باید در مرحله دوم انتخابات نیز فضاسازی و تبلیغات شهری و رسانه ای برای افزایش سطح مشارکت مردم و تامین به موقع امکانات و تجهیزات به میزان کافی باشد.

مدیرکل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری هرمزگان نیز گفت: تمامی خطوط ارتباطی برای انتخابات فعال بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مهرداد یزدانی افزود: در آموزش و دیگر تجهیزات نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و در حوزه فناوری مشکلی وجود دارد.

مهدی عسکری زاده مدیرکل ثبت احوال هرمزگان نیز گفت: ادارات ثبت احوال در سه شهرستان غرب استان (بستک ، بندرلنگه و پارسیان) آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند و دراین زمینه نشست هایی برگزار شده است.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه برای پنج کرسی نمایندگی در هرمزگان برگزار شد که در این انتخابات در حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی) حسین هاشمی تختی نژاد با کسب 177 هزار و 826 رای معادل 49 درصد آرا ، احمد مرادی با کسب 136 هزار و 935 رای معادل 37 درصد آرا و محمد آشوری با کسب 127 هزار و 369 رای معادل 35 درصد آرا به عنوان نمایندگان منتخب مردم راهی مجلس شدند و در حوزه شرق (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) نیز سید مصطفی ذوالقدر با کسب 75 هزار و 175 رای معادل 30 درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) از مجموع 120 هزار و 550 رای ماخوذه خالد زمزم نژاد با کسب 29 هزار و 977 رای معادل 24 درصد آرا و احمد جباری با کسب 29 هزار و 150 رای معادل 23 و نیم درصد آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار