برای میهمانان نوروز 95:
موزه صنایع دستی استان همه روزه از ساعت هشت بامداد تا 19:30 شب آماده بازدید علاقمندان و دوستداران صنایع دستی و میهمانان نوروزی است.
کد خبر: ۲۰۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 28 March 2016
کارگاه زنده صنایع دستی برای میهمانان نوروزی در موزه صنایع دستی اردبیل واقع در جوار مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام تعطیلات نوروزی برپا است.

به گزارش تابناک اردبیل، مسئول موزه صنایع دستی استان با بیان این مطلب گفت: کارگاه زنده صنایع دستی در 20 رشته قلم زنی، معرق مس و چوب، منبت چوب، سفالگری و نقاشی روی پارچه، نقاشی روی شیشه، فرش بافی، گلیم بافی و ورنی بافی، تذهیب و نگارگری، سوخت روی چوب، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ملیله سازی، رو دوزی و سوزن دوزی های سنتی در ایام تعطیلات نوروزی برای بازدیدکنندگان موزه صنایع دستی برپا است.

برپایی کارگاه زنده صنایع دستی در حمام صفوی اردبیل

جواد جهانی از جمله اقدامات موزه صنایع دستی برای استقبال از میهمانان نوروزی به برپایی سفره هفت سین در ورودی موزه، اهدای هدایای صنایع دستی به بازدیدکنندگان و رفع اشکال و آموزش رایگان صنایع دستی به بازدیدکنندگان اشاره کرد و افزود: پکیج هایی حاوی لوح فشرده آموزش رشته های مختلف صنایع دستی از جمله رشته های منبت، چرم و سفال، کتابچه رشته های مختلف صنایع دستی، کتابچه معرفی رشته های رایج صنایع دستی استان همراه با تاریخچه بنای موزه به عنوان حمام تاریخی شیخ و انواع بروشور معرفی صنایع دستی استان آماده شده که در بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

برپایی کارگاه زنده صنایع دستی در حمام صفوی اردبیل

وی اضافه کرد: گردشگران نوروزی علاوه بر بازدید از حمام تاریخی شیخ و آشنایی با سبک معماری حمام های تاریخی استان، با انواع صنایع دستی استان نیز آشنا می شوند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: موزه صنایع دستی استان همه روزه از ساعت هشت بامداد تا 19:30 شب آماده بازدید علاقمندان و دوستداران صنایع دستی و میهمانان نوروزی است.

برپایی کارگاه زنده صنایع دستی در حمام صفوی اردبیل
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار