تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
وی در پایان یادآور شد: ما کمبودی ندیدیم که این را رسانه‌ای کنیم والان هم در همین مکان مقدس عذرخواهی می‌کنم
کد خبر: ۲۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 23 March 2016
به گزارش  تابناک کهگیلویه وبویراحمد، در ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیپی از قسم خوردن عدل هاشمی بر روی شبکه های اجتماعی پخش شد که منتخب فعلی کهگیلویه ی بزرگ در مجلس در سخنرانی خود  قسم می خورد که در سیاست وارد نمی شود.در همان موقع رقبای عدل هاشمی این موضوع را بصورت گسترده منتشر و حتی در برخی سخنرانی ها هم به آن اشاره می کردند اما اوج این تبلیغات در روز 6اسفند که تبلیغات ممنوع بود به صورت گسترده ای حتی بصورت فردی از طریق گوشی های همراه انتشار می یافت(به گونه ای که برخی افراد در جمع های مختلف حاضر و از این کلیپ و دروغگویی عدل هاشمی حرف می زدند)
حال عدل هاشمی در سفر خود به دیشموک و از کنار امامزاده میرسالار به این موضوع که در آن موقع به عنوان یک بداخلاقی انتخاباتی از آن یاد می شد،واکنش نشان داد.
عدل هاشمی پور، که در ۷ اسفندماه توانسته بود پیروز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه گردد، به عنوان منتخب این حوزه به پاس قدردانی ازمردم طی روزهای گذشته به شهرهای مختلف حوزه انتخابیه سفر و از نزدیک با هواداران خود سخن گفت.
سردار عدل هاشمی پور در امامزاده میر سالار (ع) ودرجمع مردم این منطقه بابت قسم جلا له خود درچندسال پیش از امام زاده میر سالار (ع) عذرخواهی نمود.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم گفت: در آن زمان و به خاطر انجام کارهای نیمه تمام و فشارهای بیش از حدی که بعضی سیاسیون می‌آوردند قسمی خوردیم و اینهم در زمان پاسداری بود،در آن زمان هم در دانشگاه پیام نور و هم در این مکان قسم جلاله خوردم که یک ساعت پاسداری را به هیچ نمایندگی عوض نمی‌کنم وپاسدار رسمی بودم.

عدل هاشمی در ادامه فزود: بنده در ان مقطع اعتقادی به نمایندگی نداشتم و کارم را انجام می‌دادم اما، وقتی بازنشسته شدیم یک سال و نیم بعداز بازنشسته شدن با فشار نخبگان و بزرگان و علمای استان و نمایندگان ادوار گذشته باتدبیر و برنامه وارد این عرصه شدیم که بعدا افرادی کلیپ درست کردند و میخواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

هاشمی اضافه کرد: من هم از دفتر مقام معظم رهبری استفتاء کردم و دفتر معظم له پی نوشت نامه اعلام داشتند نه تنها کفاره ندارد بلکه ورود بلامانع است.

وی در پایان یادآور شد: ما کمبودی ندیدیم که این را رسانه‌ای کنیم والان هم در همین مکان مقدس عذرخواهی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی عذر بدتراز گناه
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
دوست عزیز پشیمانی نداره .هرسخن جایی وهرنقطه مکانی دارد.سخن دیروز مصلحت دیروز بود،حضور امروز براساس واقعیت سنجی وجلوگیری از فرصت سوزی وهدر رفت زمان وانقلابی در انتخابات کهگیلویه بزرگ بود.چرا خودمان رابرای عده ای به آب وآتش می زنیم مگه ارث است برای عده ای . بیایید دلمان به حال خودمان،شهرمان وعقب ماندگی اقتصادی ووضعیت بدمعیشت مردممان بسوزد نه گرفتار احساسات پوچ
سید حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
موفق باشین...
مردم منتظرن.........
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
آقای هاشمی نمیدانیم دم خروست راباورکنیم یا قسم حضرت عباست را. آخه سابقت توقسم دروغ خیلی زیاده . مثل میثاق نامه. ضمنا جنابعالی زمانی که قسم خوردی و برخودت لعنت فرستادی گفتی شرکت نمیکنم خودتم میدونستی کی بازنشست میشی ولی حالا دوباره پیچش دادی که من اونموقع هنوز سپاهی بودم خواهشا مردم را حالو فرض نکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار