با ادامه کار تکثیر وتولید بچه ماهیان سردابی در استان اردبیل پیش بینی می شود بیش از هفت میلیون بچه ماهی قزل آلا در استان تولید شود .
کد خبر: ۲۰۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 20 March 2016

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، مدیر کل شیلات استان اردبیل در بازدید از مراحل تکثیر بچه ماهی در کارگاه تکثیر ماهیان قزل آلای شهرستان مشگین شهر گفت : از آغاز فصل سرما تا کنون تعداد 30میلیون تخم سبز 20میلیون تخم چشم زده وبیش از هفت میلیون بچه ماهی قزل آلا در شش کارگاه تولید وتکثیر بچه ماهیان سردابی تولید شده است.
واعظی افزود: بچه ماهیان تولید شده در استان اردبیل علاوه بر تامین نیاز داخلی استان به بیش از ده استان دیگر نیز صادر شده است .
وی بیان کرد: تمامی مراحل تولید بچه ماهی در استان زیر نظر اداره کل شیلات ودامپزشکی انجام می شود ومحصول تولید شده فاقد هرگونه بیماری می باشد .
وی اافه کرد: بچه ماهیان تولید شده به جهت دارا بودن کیفیت بالا مشتریان فراوانی در کشور دارد وحتی قبل از تولید توسط پرورش دهندگان ماهیان سردابی در مناطق مختلف کشور پیش خرید می شود .
وی گفت: از هفت میلیون بچه ماهی تولید شده در استان اردبیل شش میلیون قطعه آن در شهرستان مشگین شهر تولید می شود واین شهرستان از لحاظ تکثیر وپرورش ماهیان سردابی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار