دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از تعطیلی سه مرکز اقامتی در این استان به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 05 April 2015

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم حاجی زاده روز یکشنبه گفت: 19مرکز اقامتی ، دو دفتر خدمات مسافرتی و 43 مرکز پذیرایی به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به گردشگران نوروزی تذکر دریافت کردند و برای هفت مرکز پذیرایی و سه مرکز اقامتی استان نیز اخطار کتبی ارسال شد.

وی افزود: مجموع بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از 27 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه سال جاری بیش از دو هزار مورد بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

وی همچنین تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت چون کمپ ها ، میهمانسراها و منازل استیجاری را حدود 663 مورد ذکر کرد و افزود: بر اساس دو هزار و 196 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ، 19 مرکز اقامتی و 10 مرکز پذیرایی به دلیل خدمات دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تشویق دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، وی با اشاره به 741 مورد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی در تعطیلات نوروز بیان کرد: بر اساس این بازدیدهای نظارتی 10 فقره شکایت از مراکز اقامتی گزارش شده و فعالیت سه مرکز اقامتی استان به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به مسافران به حالت تعطیل و تعلیق موقت در آمده است.

استان اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، آثار باستانی و تاریخی فراوان و دهها دهنه آبگرم معدنی یکی از 10 منطقه گردشگرپذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار