با رفع مشکل نازایی و با استفاده از روش IVF در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل، زوجی پس از 20 سال زندگی مشترک صاحب فرزند شدند.
کد خبر: ۱۸۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 17 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، پزشک معالج این زوج در حاشیه تولد این نوزاد اظهار کرد: این زوج که طی یک سال گذشته مراحل درمانی خود را در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل سپری کرده بودند، صاحب یک فرزند دختر شدند.

رویا گسیلی با بیان اینکه معصومه شصتمین کودکی است که با استفاده از روش IVF در این مرکز به دنیا آمده است، تصریح کرد: این زوج که مرد 55 سال و زن 44 سال دارد پس از چهار بار تجربه ناموفق IVF در مراکز درمان ناباروری سایر استان‌های کشور، سال گذشته به مرکز درمان ناباروری قفقاز مراجعه کردند و در نخستین عمل IVF خود صاحب فرزند شدند.

وی گفت: خوشبختانه هم‌زمان با این تولد، شاهد تولد شصت و یکمین فرزند IVF این مرکز درمان ناباروری قفقاز نیز بودیم که زن 24 ساله‌ای هم پس از شش سال نازایی و در اولین بار استفاده از این روش صاحب فرزند دختر به نام زینب شدند.

مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز شادی بخشیدن به زندگی زوج‌های نابارور را امری خداپسندانه عنوان کرد و افزود: باید همه مسئولان و خیرین دست در دست هم داده و برای رفع مشکل زوج‌های نابارور مساعدت کنند.

پدر معصومه و پدر زینب نیز با قدردانی از کادر مرکز درمان ناباروری قفقاز، صاحب فرزند شدن خود را مدیون عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی کادر این مرکز دانسته و از زوج‌های نابارور خواستند از لطف الهی ناامید نشوند و برای رفع مشکل خود از روش‌های درمانی توصیه شده استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار