نایب رئیس فدراسیون ورزشی کارگری:
نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: مهم ترین نکته برای کارفرمایان این است که به طور مثبت تمایل کارگران را به ورزش زیاد کنند زیرا که سلامت کارگران ضرب آهنگ توسعه را در کشور تند تر می کند.
کد خبر: ۱۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 27 January 2016
بیژن شفیع خراسانی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگران در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را کارگران و خانواده های آنها تشکیل می دهد و سلامت جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران است باید دولت بیش از این به ورزش کارگران توجه نشان دهد.
وی ترویج و همه گیر کردن ورزش همگانی در جامعه کارگری موجبات تامین و افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا بهره وری دانست و افزود: هر گونه توسعه و شکوفایی اجتماعی موجب گردش بهینه چرخ اقتصادی و رونق آن خواهد شد .
نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد :بخش زیادی از نیروی کار کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و اصولا کارهایی در کارخانجات و فضاهای تولیدی و صنعتی هست که فقط بانوان باید انجام بدهند و بدون حضور بانوان محال است چرخه اقتصاد و تولید به حرکت درآید.
وی خاطرنشان کرد: وقتی یک بانوی کارگر دارای جسم و روحی سالم از طریق ورزش باشد اثرات سلامت او به کار و تولید و خانواده و جامعه به طور مستقیم سرایت می کند.
فدراسیون ورزش کارگری با همکاری و تعامل بسیار نزدیک و ستودنی وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه 1391 مورد تصویب و در لیست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
هم اکنون 41 کشور و سازمان بین المللی در این کنفدراسیون عضویت داشته و کشورهای متعددی نیز در حال تلاش برای پیوستن به این تشکیلات جهانی می باشند.
لازم به ذکر است که در انتخابات هیات ورزشهای کارگری خراسان شمالی براتعلی سعیدی با 19 رای به مدت چهار سال انتخاب شدند.
استان 900 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور دارای 43 هیات ورزشی فعال با 23 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار