سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از 27 اسفند ماه گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری 210 هزار و 417 خودرو از محورهای ورودی وارد این استان شده اند.
کد خبر: ۱۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 28 March 2015
قادر تقی زاده روز جمعه افزود: از این تعداد 101 هزار و 28 خودرو از محور ورودی آستارا ، 43 هزار و 861 خودرو از محور ورودی سراب ، 20 هزار و 49 خودرو از محور ورودی کلیبر ، 17 هزار و 856 خودرو از محور اهر ، 17 هزار و 102 خودرو از محور سرچم و 10 هزار و 521 خودرو از محور ورودی اسالم وارد استان شده اند.

وی با بیان این که تمهیدات لازم برای نصب نقشه های استانی ، جاذبه های گردشگری و فهرست مشخصات مراکز اقامتی در ورودی های استان انجام شده گفت: علاوه بر نقشه و بروشورهای استانی و شهرستانی که در تمام ورودی های استان با هماهنگی جمعیت هلال احمر در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی قرار می گیرد نقشه ها و بروشورهایی نیز از طریق جامع مراکز اقامتی تهیه شده که در پایگاه های اطلاع رسانی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، او اظهار کرد: در محل ستاد مرکزی خدمات سفر استان واقع در نگارخانه خطایی نیز علاوه بر لوح فشرده نقشه و بروشور تمام دستگاه های اجرایی عضو ستاد ، تصاویر جاذبه های گردشگری و فهرست تاسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی ، مراکز بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی از طریق بلوتوث به گردشگران ارائه می شود.

استان اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، آثار تاریخی و باستانی فراوان و ده ها دهنه آبگرم معدنی یکی از 10 استان برتر گردشگر پذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار