رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین گفت : لغزش زمین در حاشیه جاده در کیلومتر 39 محور اردبیل – آستارا در محدوده گردنه حیران هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.
کد خبر: ۱۵۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 29 December 2015
بهرام سرش خیاوی روز دوشنبه در بازدید از محل این حادثه از پایدارسازی و تثبیت قسمت رانش یافته در جاده حیران خبر داد.
وی افزود: این رانش تلفات جانی و مالی به همراه نداشت و راهداران در اقدامی سریع نسبت به پایدارسازی و تثبیت رانش اقدام و از تخریب جاده ممانعت کردند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین گفت: این رانش هیچگونه انسداد و مشکل ترافیکی در محور بوجود نیاورده و راهداران با بکارگیری هشت دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری و انجام خاک برداری و خاکریزی به حجم 6 هزار مترمکعب نسبت به پایدارسازی محل رانش اقدام کردند.

تصویب طراحی فضای شهری خیابان امام خمینی (ره) اردبیل


روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از تصویب طراحی فضای شهری خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل خبر داد.
بهنام محمدی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : این طرح با رویکرد مناسب سازی برای عبور و مرور معلولیت تهیه شده است .
وی گفت: در جلسه ای که در استانداری اردبیل و با حضور اعضاء شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیته کارشناسی کمیسیون ماده پنج و تیم کارشناسی مهندسین مشاور تهیه کننده طرح برگزار شد گزارش تهیه شده در خصوص مطالعات این طرح ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.
خیابان امام خمینی اردبیل در هسته مرکزی و تاریخی شهر به عنوان قلب تپنده شهر با بافت تاریخی و یکی از مهمترین شریان های ارتباطی در شهر اردبیل می باشد و با دارا بودن عملکرد فراشهری و مفصل ارتباطی ورودی شهر، مهم ترین خیابان از نظر تاریخی و فرهنگی و فعالیت های تجاری می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار