فرماندار شهرستان ساری گفت: نشست تخصصی با هیات‌های ورزشی ساری برای رفع مشکلات این بخش برگزار شود.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 19 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین‌زادگان در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان و شورای ورزشی روستایی بخشداری مرکزی با اعلام اینکه زمین های ورزشی داخل سالن ها رفته  است، زمین‌ های ورزشی روستایی را بهترین و مناسب‌ترین فضای ورزشی مطرح و ابراز کرد: در اجرای ورزش و مسابقات اکتفا به ورزش‌های موجود نکنید و با ایده های جدید الگوی ورزشی خلق کنید.
فرمانداری شهرستان ساری با اعلام اینکه ورزش همگانی اولویت فعالیت شورای ورزشی بخشداری  و همه ارگان ها باشد، تصریح کرد: با ورزش همگانی ابتدا ورزش را در خانواده ها نهادینه کنیم و بدنبال آن ورزش های تیمی و انفرادی و قهرمان پروری را گسترش وپرورش دهیم.
وی با بیان اینکه دنیا ورزش همگانی را عامل مهم سلامت جامعه و مشارکت اجتماعی می‌داند، ابراز کرد: برای حضور مردم در انتخابات آتی به نشاط اجتماعی نیاز است و یکی از ارکان اصلی ایجاد نشاط اجتماعی را می توان در ورزش جستجو کرد.
این مسئول با تاکید بر اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: در ورزش بانوان باید تلاش ها و فعالیت های مفیدی صورت گیرد، چون سلامت بانوان، سلامت خانواده و سلامت روح و روان جامعه خواهد بود.
وی افزود: با حضور زنان در حیطه ورزش آنها را شاداب و مهیا برای حضور در کارهای اجتماعی و اقتصادی  می‌کند.
حسین‌زادگان با اشاره به اینکه در دوران مسئولیتم در فدراسیون ورزشی کارگری 30 درصد از مدیریت‌ها را به بانوان سپردم، گفت: کسب موفقیت‌ها در حوزه های مدیریتی بانوان اعتماد و اعتبار آنها را افزایش بخشید.
احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه با ارائه برنامه جدای از نگاه های سیاسی و جناحی در سند توسعه راهبردی شهرستان شرکت کنید، متذکر شد: تفکرات سیاسی و تعلق به یک حزب یا جناح در جای خود مورد احترام است اما در رشد و شکوفایی باید همدل و همراه فکری باشیم تا به نقطه ایده ال توسعه برسیم.
وی با تذکر براینکه جامعه با نشاط دروغ و ریا ندارد، یادآورشد: تشکیلات خود را از سیاست خارج کنید و کاملابه حوزه ورزشی بپردازید، سیاست اهداف شما را منحرف می‌کند.
حسین‌زادگان خواستار بررسی مشکلات و چالش‌ها، ارائه پیشنهادات در حوزه ورزش و نشست تخصصی با هیئت‌ها شد.
 

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار