مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه 4 اردیبهشت با خانواده یکی از شهدای صنعت نفت دیدار و تاکید کرد ملاقات این عزیزان منشاء خیر و برکت برای تک تک افراد و سازمان بوده و بر اساس برنامه بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت، خوشبختانه قرار است به صورت یک برنامه مستمر در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 28 April 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری افزود: صنعت نفت از مهمترین اهداف رژیم بعث در زمان دفاع مقدس بود، اما با ایثار و جانفشانی کارکنان آن و همراهی نیروهای مسلح، نه تنها به نحو شایسته ای از تاسیسات محافظت شد، بلکه فرایند تولید نیز در راستای پیشبرد اقتصاد کشور و خدمت به مردم به صورت منظم راهبری گردید.

وی افزود: امروز همگی مدیون خانواده شهدا و محتاج دعای خیر آنهائیم، زیرا عزیزانشان در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشورمان جان و جوانی خود را به درگاه احدیت تقدیم داشته و در ازای آن جایگاهی رفیع یافتند؛ بنابراین همین دیدار نیز در نامه اعمال ما به عنوان یک عبادت منظور خواهد شد.  

دکتر مجید محمدخانی، هماهنگ کننده حمل و نقل وزارت نفت که مهندس ناصری را در این دیدار همراهی می کرد نیز بر ضرورت شناخت بیش از پیش شهدای دفاع مقدس و الگو برداری از تفکر آنها در راستای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: همین دیدارها و گفتگو با نزدیکان شهدا می تواند چراغ راه ما در انتخاب رویکرد صحیح و تلاش برای اعتلای میهن اسلامی مان باشد.

شایان ذکر است شهید والا مقام سلطان مراد علیپور در پی بمباران واحد بهره برداری شماره 1 شرکت بهره بردای نفت و گاز مارون در شهریور سال 65 به مقام شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار