استاندار خوزستان گفت: با تلاش کارکنان دستگاه‌های مختلف، تا چند ساعت آینده آبگرفتگی معابر اصلی شهر اهواز برطرف شده هر چند آمادگی‌ها برای بارش‌های در پیش رو باید بیشتر شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 25 March 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب بامداد دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش کارکنان دستگاه های مختلف، تا چند ساعت آینده آب معابر پرتردد شهر تخلیه شده و باید برای بارندگی دوم آماده شویم.

وی افزود: امروز شدت بارش ها بسیار بالا بود تا حدی که به مدت یک ساعت حدود ۴۰ میلی متر بارش داشتیم لذا برای تخلیه آن نیاز به زمان است. هم‌اکنون در خیلی از مناطق آب تخلیه شده و همه نیروها در حال فعالیت برای دفع آب های سطحی در دیگرمناطق هستند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به بارندگی چند ساعت آینده، تقسیم کارها مجددا صورت گرفت همچنین پمپ های مورد نیاز در مکان های مدنظر مستقر شده است.

وی افزود: از آنجا که خوزستان از نعمت رودخانه برخوردار است از خانواده ها درخواست داریم مراقب فرزندان خود بوده و در مناطق کوهستانی تردد صورت نگیرد. همچنین مسافران نوروزی از رفتن به کوهستان و دشت خودداری کنند.

حسینی محراب گفت: نیروهای آبفا، شهرداری، آب و برق، هلال احمر، ستاد بحران و شرکت برق باید در حالت آماده باش باشند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: با توجه به بارش شدید باران، تمامی ادارات اهواز و کارون روز دوشنبه تعطیل و کارهای اداری به صورت دورکاری انجام خواهد شد البته کارکنان بانک ها و ارگان های خدمات رسان در محل کار حضور دارند.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با مدیریت و همراهی مردم، در بارندگی‌های پیش‌رو حادثه خاصی نداشته باشیم و شرایط به خوبی مدیریت شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار