فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، سربازان وظیفه را امانت ارزشمند مردم دانست و گفت: لحظه‌ به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌ های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق درمراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا کشور که با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: این همدلی و اتحاد، موجب یأس و ناامیدی دشمنان بوده و در انجام مأموریت‌‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی افزود: حضور جوانان در لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، خود نوعی جهاد است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و به این اقدام با خلوص نیت نگریست تا مقبول درگاه الهی واقع شود.

معصومی عنوان کرد: مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن و برپایی سفره های افطاری خاطره‌ای شیرین برای سربازان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، سربازان وظیفه را امانت ارزشمند مردم دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌ به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌ های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن کریم دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم، توجه به معنی و تفسیر آیات کلام الله مجید، خودسازی، تهذیب‌نفس و روزه‌ داری، باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس کشیدنش عبادت محسوب شود.

وی افزود: در همین راستا و برای به نتیجه و به هدف رساندن فرصت‌ها، اجرای طرح‌ های 16گانه مصباح در ارتش، نقشه‌ راه بسیار قوی و اثر بخش بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان از تداوم این مراسمات تا انتهای ماه مبارک رمضان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار