مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ۴۸ پرواز رفت و برگشت به‌صورت هفتگی به مقاصد تهران و مشهد مقدس در فرودگاه اردبیل برقرار است.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 15 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محمد قصابی با اشاره به انجام ۴۸ پرواز رفت و برگشت به‌صورت هفتگی به مقاصد تهران و مشهد مقدس در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: سیستم امنیتی فرودگاه‌های اردبیل و پارس آباد ارتقا یافت که در این عملیات فنس‌های پیرامونی فرودگاه، تجهیزات سیستم اکسس کنترل، سیستم مداربسته و یک دستگاه راهبند جهت نصب در ورودی فرودگاه تهیه و نصب شد.

وی افزود: در فرودگاه اردبیل بهسازی حدود هزار و ۲۰۰ متر از فنس‌های پیرامونی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال و همچنین تهیه یک دستگاه راهبند جهت نصب در ورودی فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال، همچنین سیستم مدار بسته با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تکمیل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت فرودگاه پارس آباد سیستم مداربسته با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شد و تهیه تجهیزات سیستم اکسس کنترل با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

قصابی از اتمام مطالعات حدود ۱۰ کیلومتر از جاده حفاظتی و دیوار حفاظتی فرودگاه اردبیل خبر داد و بیان کرد: پروژه فوق مقرر است با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام گیرد.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار